Επειδή δε φτάνει να έχετε απλώς μια ιστοσελίδα. Χρειάζεται να την προωθήσετε.
Όλα τα παραπάνω είναι εφικτά μέσα από το Digital Marketing.
Η Runnable αναλαμβάνει να μελετήσει την περίπτωση σας και να σας προτείνει βέλτιστες πρακτικές για μια ολοκληρωμένη λύση προώθησης σας.
Η ηλεκτρονική διαφήμιση περιλαμβάνει προβολή διαφημιστικών μηνυμάτων και ιδεών στο Internet. Δηλαδή σε blogs, διάφορα δίκτυα, σε αποτελέσματα μηχανών αναζήτησης - Google και με γραφική μορφή (banner) σε άλλους ιστότοπους. Αποτελεί εξαιρετικά αποτελεσματικό εργαλείο και συνήθως είναι το πιο αποδοτικό.
Σχεδόν όλοι οι καταναλωτές έχουν μία (αν όχι περισσότερες) ηλεκτρονική διεύθυνση την οποία ελέγχουν αρκετές φορές την ημέρα. Συνεπώς, το email αποτελεί ένα πολύ άμεσο και καθοριστικό εργαλείο marketing το οποίο μπορεί να μεταφέρει το μήνυμα της εταιρίας το οποίο μπορεί να αφορά σε νέα προϊόντα, προσφορές, κλπ. Το email marketing είναι μία από τις πιο αποδοτικές μορφές του digital marketing παρόλο που ενέχει αρκετές δυσκολίες στην χρήση του.
Οι μηχανές αναζήτησης αποτελούν μία πολύ βασική πύλη εισόδου των καταναλωτών σε έναν ιστότοπο. Με τη βελτιστοποίηση του ιστοτόπου ως προς τις μηχανές αναζήτησης (SEO) εμφανίζεται σε υψηλότερες θέσεις σε σχετικές αναζητήσεις. Η παραπάνω διαδικασία αφορά τα λεγόμενα οργανικά αποτελέσματα και είναι αρκετά διαφορετική από τη διαδικασία ταξινόμησης των πληρωμένων διαφημίσεων, στις αντίστοιχες αναζητήσεις.
Το Social Media Marketing (SMM) αφορά στη χρήση των κοινωνικών δικτύων (Facebook, Instagram, Twitter) για την επίτευξη ενός συγκεκριμένου στόχου. Ο στόχος μπορεί να είναι η αύξηση των πωλήσεων, η αύξηση των επισκέψεων σε μία σελίδα, η αύξηση των εγγραφών σε ένα newsletter, η αύξηση της αναγνωρισιμότητας ενός brand ή ενός προϊόντος και ούτω καθεξής.
Το Content Marketing είναι η χρήση περιεχομένου (πρωτότυπου, χρήσιμου και ενδιαφέροντος) προκειμένου να επικοινωνηθεί ένα συγκεκριμένο μήνυμα. Το περιεχόμενο αυτό μπορεί να πάρει πολλές μορφές (άρθρα, εικόνες, βίντεο, infographics, κλπ) και να δημοσιευθεί σε μία σειρά από διαφορετικά μέσα (π.χ. blog, social media, newsletter, κλπ).
Μια μορφή Internet Marketing που περιλαμβάνει την προώθηση ιστοσελίδων αυξάνοντας την κατάταξή τους στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERP) κυρίως μέσω πληρωμένης διαφήμισης. Το SEM μπορεί να ενσωματώσει τη βελτιστοποίηση για μηχανές αναζήτησης - μια διαδικασία που προσαρμόζει ή αναδιαμορφώνει το περιεχόμενο και την αρχιτεκτονική του ιστοτόπου για να επιτύχει υψηλότερη κατάταξη στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης για να αυξήσει τις λίστες πληρωμής ανά κλικ (PPC).
Τα κινητά τηλέφωνα και τα tablet έχουν μπει σε κάθε σπίτι και σε κάθε τσέπη! Αυτή τη νέα συνήθεια μπορεί να εκμεταλλευτεί μία εταιρία με την χρήση εφαρμογών για κινητά τηλέφωνα (mobile apps) ώστε να περάσει το μήνυμά της και να προσφέρει επιπρόσθετες λειτουργικότητες στην καθημερινότητα των καταναλωτών. Με αυτό το τρόπο, ο χρήστης διαδρά καθημερινά με το brand και το συνδέει με χρήσιμες λειτουργίες ή υπηρεσίες.
Βασική προϋπόθεση πριν προωθήσουμε μια επιχείρηση είναι να κατανοήσουμε τι προωθούμε, σε ποια αγορά απευθυνόμαστε και ποιοι είναι οι βέλτιστοι τρόποι προσέγγισης της συγκεκριμένης αγοράς.
Εφόσον υπάρχει ήδη παρουσία στο διαδίκτυο, η επόμενη φάση είναι η αύξηση επισκεψιμότητας. Χρησιμοποιούμε όποια κανάλια μπορούμε για να φέρουμε χρήστες στον διαδικτυακό μας χώρο.
Το επόμενο στάδιο είναι να αυξηθεί το ποσοστό των επισκεπτών που γίνονται πελάτες. Η αύξηση των μετατροπών βασίζεται σε βελτίωση τη ποιότητας του site και της επισκεψιμότητας που φέρνουμε.
Τελευταίο στάδιο και πραγματικό μέτρο της επιτυχίας της προώθησης. Διατηρούμε δεσμούς επικοινωνίας με τους πελάτες επειδή η πώληση σε χρήστες που είναι ήδη πελάτες είναι σαφώς ευκολότερη.
Οι καταναλωτές χρησιμοποιούν πολλαπλά ψηφιακά κανάλια και μία ποικιλία συσκευών που χαρακτηρίζονται από διαφορετικά πρωτόκολλα, προδιαγραφές και διεπαφές - και αλληλοεπιδρούν με αυτές τις συσκευές με διαφορετικούς τρόπους και για διάφορους σκοπούς. Συνεπώς καποια προϊόντα προωθούνται πιο αποτελεσματικά σε κάποια κανάλια από ότι σε άλλα ενώ επιπλέον ο τρόπος προώθησης καθορίζεται από το ίδιο το κανάλι.
Τα ψηφιακά μέσα είναι σχετικά φθηνά, σε σύγκριση με τα παραδοσιακά μέσα, καθιστώντας τα προσιτά σε σχεδόν κάθε επιχείρηση, κάθε μεγέθους. Ως εκ τούτου, γίνεται πολύ πιο δύσκολο να τραβήξετε την προσοχή των καταναλωτών.
Οι καταναλωτές αφήνουν πίσω τους πολλά «ίχνη» μέσα από τα ψηφιακά κανάλια. Είναι εξαιρετικά δύσκολο να χειριστείτε όλα αυτά τα δεδομένα, καθώς και να εντοπίσετε τα κατάλληλα δεδομένα που θα σας βοηθήσουν να πάρετε τις σωστές αποφάσεις μέσα σε αυτό τον τεράστιο όγκο (Big Data).
Θα χαρούμε να σας ενημερώσουμε σχετικά με τις λύσεις ψηφιακού marketing που μπορούμε να σας προσφέρουμε.
Επικοινωνήστε μαζί μας για να μοιραστείτε τις ιδέες και τους προβληματισμούς σας.