Digital Marketing | Ψηφιακό Μάρκετινγκ

Προώθηση της επιχείρησης και των προϊόντων σας


Καθώς τα ψηφιακά μέσα αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερίνοτητας των καταναλωτών, κάθε επαγγελματίας και επιχείρηση οφείλει να έχει ενισχυμένη online παρουσία!

Digital Marketing από τη Runnable

Γιατί αξίζει να επενδύσετε στo ψηφιακό μάρκετινγκ;



Το ψηφιακό μάρκετινγκ δίνει το πλεονέκτημα της προσωπικής επαφής με τους καταναλωτές.


Με τα ψηφιακά μέσα να κερδίζουν όλο και περισσότερο έδαφος, οι καταναλωτές παρέχουν τόσο προσωπικές πληροφορίες (όνομα, email κτλ.) όσο και πληροφορίες σχετικά με τα ενδιαφέροντα, τις επιθυμίες τους αλλά και συμπεριφορές τους. Μπορούμε επομένως να καταλαβαίνουμε καλύτερα το κοινό μας και τις αντιδράσεις του. Έτσι οδηγούμαστε στο προσωποποιημένο μάρκετινγκ (personalized marketing) και βελτιώνουμε συνεχώς την εμπειρία των καταναλωτών.


Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις γίνονται πιο ανταγωνιστικές.


Στοv ψηφιακό κόσμο ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος. Δίνεται όμως η δυνατότητα σε μικρότερες επιχειρήσεις να αναδείξουν τα προϊόντα ή υπηρεσίες τους και να ξεχωρίσουν. Στοχεύοντας στο κατάλληλο κοινό και ακολουθώντας μια μελετημένη στρατηγική μπορούν να ενισχύσουν το αίσθημα εμπιστοσύνης των καταναλωτών τους.


Το ανερχόμενο mobile marketing ενισχύει το engagement.


Στις μέρες μας, όλο και περισσότεροι χρήστες του διαδικτύου διαθέτουν και από ένα smartphone. Το 90% του χρόνου που αφιερώνουν στο κινητό τους τηλέφωνο το χρησιμοποιούν σε εφαρμογές. Το Mobile Marketing, λοιπόν, είναι πλέον ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να προσελκύσει μια επιχείρηση πελάτες και να αναδείξει τα προϊόντα/υπηρεσίες της.


Διευκολύνεις το κοινό σου ώστε να σε βρει εύκολα.


Με την τεχνική SEO (ένα από τα βήματα του digital marketing) στοχεύουμε στην όσο το δυνατόν υψηλότερη θέση ενός brand στα οργανικά αποτελέσματα των αναζητήσεων μέσω των μηχανών αναζήτησης, γεγονός που θα φέρει κίνηση (traffic) στην ιστοσελίδα/eshop της εταιρείας.


Τα Social Media αυξάνουν την εμπιστοσύνη για ένα brand.


Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media) αποτελούν τον πλέον ιδανικό τρόπο επικοινωνίας και προβολής του brand σας στο κοινό που στοχεύετε και μάλιστα με χαμηλό κόστος. Οι εταιρείες δημιουργούν σχέσεις με τους πελάτες τους (Target Group) πιο γρήγορα και εύκολα από ποτέ.

Digital Marketing από τη Runnable

Οι προκλήσεις του ψηφιακού μάρκετινγκ που θα αντιμετωπίσετε με τη βοήθεια της Runnable:




  • Ο πολλαπλασιασμός των ψηφιακών καναλιών της επιχείρησης.

    Οι καταναλωτές χρησιμοποιούν πολλαπλά ψηφιακά κανάλια και μία ποικιλία συσκευών που χαρακτηρίζονται από διαφορετικά πρωτόκολλα, προδιαγραφές και διεπαφές - και αλληλοεπιδρούν με αυτές τις συσκευές με διαφορετικούς τρόπους και για διάφορους σκοπούς. Συνεπώς καποια προϊόντα προωθούνται πιο αποτελεσματικά σε κάποια κανάλια από ότι σε άλλα ενώ επιπλέον ο τρόπος προώθησης καθορίζεται από το ίδιο το κανάλι.

  • Η αύξηση του ανταγωνισμού.

    Τα ψηφιακά μέσα είναι σχετικά φθηνά, σε σύγκριση με τα παραδοσιακά μέσα, καθιστώντας τα προσιτά σε σχεδόν κάθε επιχείρηση, κάθε μεγέθους. Ως εκ τούτου, γίνεται πολύ πιο δύσκολο να τραβήξετε την προσοχή των καταναλωτών.

  • Έκρηξη του όγκου των δεδομένων.

    Οι καταναλωτές αφήνουν πίσω τους πολλά «ίχνη» μέσα από τα ψηφιακά κανάλια. Είναι εξαιρετικά δύσκολο να χειριστείτε όλα αυτά τα δεδομένα, καθώς και να εντοπίσετε τα κατάλληλα δεδομένα που θα σας βοηθήσουν να πάρετε τις σωστές αποφάσεις μέσα σε αυτό τον τεράστιο όγκο (Big Data).

Εργαλεία του Digital Marketing

Social Media Marketing

Το Social Media Marketing (SMM) αφορά στην χρήση των κοινωνικών δικτύων (Facebook, Twitter, Instagram) για την επίτευξη ενός συγκεκριμένου στόχου. Ο στόχος μπορεί να είναι η αύξηση των πωλήσεων, η αύξηση των επισκέψεων σε μία σελίδα, η αύξηση των εγγραφών σε ένα newsletter, η αύξηση της αναγνωρισιμότητας ενός brand ή ενός προϊόντος και ούτω καθεξής.

Content Marketing

Το Content Marketing είναι η χρήση περιεχομένου (πρωτότυπου, χρήσιμου και ενδιαφέροντος) προκειμένου να επικοινωνηθεί ένα συγκεκριμένο μήνυμα. Το περιεχόμενο αυτό μπορεί να πάρει πολλές μορφές (άρθρα, εικόνες, βίντεο, infographics, κλπ) και να δημοσιευθεί σε μία σειρά από διαφορετικά μέσα (π.χ. blog, social media, newsletter, κλπ).

Search Engine Marketing και Optimization

Οι μηχανές αναζήτησης αποτελούν μία πολύ βασική πύλη εισόδου των καταναλωτών στην εταιρική σελίδα. Μία εταιρία που θέλει να αυξήσει τις επισκέψεις της μέσα από τα αποτελέσματα των αναζητήσεων έχει δύο πολύ σημαντικές επιλογές. Αρχικά, μπορεί να βελτιστοποιήσει την ιστοσελίδα ως προς τις μηχανές αναζήτησης (SEO) έτσι ώστε να εμφανίζεται σε υψηλότερη θέση σε σχετικές αναζητήσεις. Το δεύτερο εργαλείο είναι οι διαφημίσεις. Δηλαδή, να χτίσει διαφημιστικές καμπάνιες στοχεύοντας σε συγκεκριμένες αναζητήσεις και λέξεις κλειδιά ή σε σελίδες με συγκεκριμένο περιεχόμενο ώστε να προβληθεί. Έτσι, εξασφαλίζει ότι εμφανίζεται σε εκείνους τους χρήστες οι οποίοι έχουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την εταιρία ή για τα προϊόντα της. Φυσικά, βασική προϋπόθεση είναι να υπάρχει ιστοσελίδα η οποία να είναι όμορφη, λειτουργική και χρηστική και να εμπνέει στους επισκέπτες τις αξίες της επιχείρησης.

Email Marketing

Σχεδόν όλοι οι καταναλωτές έχουν μία (αν όχι περισσότερες) ηλεκτρονική διεύθυνση την οποία ελέγχουν αρκετές φορές την ημέρα. Συνεπώς, το email αποτελεί ένα πολύ άμεσο και καθοριστικό εργαλείο marketing το οποίο μπορεί να μεταφέρει το μήνυμα της εταιρίας το οποίο μπορεί να αφορά σε νέα προϊόντα, προσφορές, κλπ. Το email marketing είναι μία από τις πιο αποδοτικές μορφές του digital marketing παρόλο που ενέχει αρκετές δυσκολίες στην χρήση του.

Mobile Marketing

Τα κινητά τηλέφωνα και τα tablet έχουν μπει σε κάθε σπίτι και σε κάθε τσέπη! Αυτή τη νέα συνήθεια μπορεί να εκμεταλλευτεί μία εταιρία με την χρήση εφαρμογών για κινητά τηλέφωνα (mobile apps) ώστε να περάσει το μήνυμά της και να προσφέρει επιπρόσθετες λειτουργικότητες στην καθημερινότητα των καταναλωτών. Με αυτό το τρόπο, ο χρήστης διαδρά καθημερινά με το brand και το συνδέει με χρήσιμες λειτουργίες ή υπηρεσίες.

Έρευνα Αγοράς

Βασική προϋπόθεση πριν προωθήσουμε μια επιχείρηση είναι να κατανοήσουμε τι προωθούμε, σε ποια αγορά απευθυνόμαστε και ποιοι είναι οι βέλτιστοι τρόποι προσέγγισης της συγκεκριμένης αγοράς.

Αύξηση Επισκεψιμότητας

Εφόσον υπάρχει ήδη παρουσία στο διαδίκτυο, η επόμενη φάση είναι η αύξηση επισκεψιμότητας. Χρησιμοποιούμε όποια κανάλια μπορούμε για να φέρουμε χρήστες στον διαδικτυακό μας χώρο.

Αύξηση Μετατροπών

Το επόμενο στάδιο είναι να αυξηθεί το ποσοστό των επισκεπτών που γίνονται πελάτες. Η αύξηση των μετατροπών βασίζεται σε βελτίωση τη ποιότητας του site και της επισκεψιμότητας που φέρνουμε.

Αύξηση Πωλήσεων

Τελευταίο στάδιο και πραγματικό μέτρο της επιτυχίας της προώθησης. Διατηρούμε δεσμούς επικοινωνίας με τους πελάτες επειδή η πώληση σε χρήστες που είναι ήδη πελάτες είναι σαφώς ευκολότερη.


Επικοινωνήστε μαζί μας:

Ενημερώστε μας σχετικά με το ενδιαφέρον σας για τις υπηρεσίες Digital Marketing της Runnable, στέλνοντας ένα μήνυμα, χρησιμοποιώντας τη φόρμας επικοινωνίας.

Επίσης, μπορείτε να μας στείλετε ένα μήνυμα στη Σελίδα Facebook μας ή να μας καλέσετε στο (+30) 697 804 7096 για μια πιο άμεση προσέγγιση.

Θα σας απαντήσουμε το συντομότερο δυνατό.