Πώς Κατασκευάζουμε Ιστοσελίδες για τους Πελάτες μας

Τα 6 βήματα που ακολουθούμε για να δημιουργήσουμε μια αποτελεσματική online παρουσία.

Το άρθρο αυτό γράφτηκε για όσους ενδιαφέρονται να αποκτήσουν τη δική τους ιστοσελίδα και σκοπεύουν να εμπιστευτούν εμάς για την κατασκευή της. Επομένως, σε περίπτωση που συμφωνήσουμε και προχωρήσουμε, μπορείτε να είστε ενήμεροι σχετικά με τη διαδικασία και τα βήματα που ακολουθούμε.

Τα 6 βήματα που ακολουθούμε για να κατασκευάσουμε ιστοσελίδες για τους πελάτες μας στη Runnable.

Προφανώς, κάθε περίπτωση είναι διαφορετική και κανένα έργο δεν είναι ίδιο με όλα τα άλλα. Υπάρχουν όμως κάποια γενικά βήματα που ακολουθούμε και τα προσαρμόζουμε στην κάθε περίπτωση. Έτσι, τα συγκεντρώσαμε και τα περιγράφουμε για να σας δείξουμε τον οδηγό που κατά κανόνα ακολουθούμε.

Φάση 1η. Έρευνα

Στο πρώτο στάδιο της διαδικασίας έχουμε την έρευνα, που αφορά στη συλλογή πληροφοριών. Αυτό το στάδιο είναι σημαντικό για να καταλάβουμε εμείς οι ίδιοι τον πελάτη μας, τον κλάδο του, το πεδίο δραστηριότητας του, την επιχείρηση του, την αγορά του, τους πελάτες του και τους στόχους του για την ιστοσελίδα.

Αν και μερικές φορές φαίνεται εύκολο να παραλείψουμε αυτό το στάδιο και να προχωρήσουμε κατευθείαν στην κατασκευή της ιστοσελίδας, είναι σημαντικό να έχουμε κατανοήσει την κατάσταση για να φτιάξουμε "σωστά" την ιστοσελίδα, για το "σωστό" κοινό.

Επομένως, κάνουμε μερικές ερωτήσεις στους πελάτες μας, όπως τις παρακάτω:

  • Τι κάνει η επιχείρηση σας;
  • Τι σας κάνει να ξεχωρίζετε από τον ανταγωνισμό σας;
  • Ποιοι είναι οι ανταγωνιστές σας;
  • Ποιος είναι ο ιδανικός πελάτης σας;
  • Περιγράψτε την υπηρεσία ή το προϊόν που θέλετε να παρουσιάσετε και να προωθήσετε.
  • Ποιος είναι ο στόχος της ιστοσελίδας σας;
  • Ποιος θα μπει στην ιστοσελίδα σας;
  • Πώς φαντάζεστε στο μέλλον την ιστοσελίδα σας;
  • Ποιο είναι το budget σας για την παρουσία σας στο διαδίκτυο;

Αν θέλετε να δείτε το σύνολο των πιθανών ερωτήσεων που κάνουμε στους πελάτες μας, κάντε κλικ εδώ: 59 + 1 Ερωτήσεις που κάνουμε στους Πελάτες μας πριν φτιάξουμε την Ιστοσελίδα τους

Έρευνα για τον κλάδο, το πεδίο δραστηριότητας, την επιχείρηση, την αγορά, τους πελάτες και τους στόχους για την ιστοσελίδα.

Φάση 2η. Πλάνο

Σε αυτό το στάδιο, έχοντας μαζέψει όλες τις πληροφορίες που προέκυψαν, τις οργανώνουμε και τις αναλύουμε. Η σωστή οργάνωση και ανάλυση μας επιτρέπει να εξοικονομήσουμε χρόνο και χρήμα μακροπρόθεσμα.

Αφού οι ιστοσελίδες ουσιαστικά είναι οργάνωση και παρουσίαση πληροφορίας με φιλικό τρόπο, βλέπουμε τι περιεχόμενο μας λείπει και προσπαθούμε να το προσθέσουμε. Ενημερώνουμε τον πελάτη μας σχετικά με το ρόλο του στη συγκέντρωση του περιεχομένου και το χρονοδιάγραμμα που θα πρέπει να ακολουθήσει ώστε να μην καθυστερήσει η διαδικασία κατασκευής της ιστοσελίδας. Και μια που ασχολούμαστε με το περιεχόμενο, ξεκινάμε να βλέπουμε και να σχεδιάζουμε τη στρατηγική SEO που θα ακολουθήσουμε.

Ας δούμε τώρα το στάδιο του Πλάνου σε τρία βήματα:

1. Ανασκόπηση και Δημιουργία Στρατηγικής SEO

  • Συμβουλευόμαστε τον ίδιο τον πελάτη μας σχετικά με τους όρους αναζήτησης που χρησιμοποιούνται στον κλάδο και στο πεδίο δραστηριότητας του.
  • Κάνουμε έρευνα με εργαλεία που μας βοηθούν να προσδιορίσουμε τον όγκο αναζήτησης για λέξεις-κλειδιά.
  • Καταγράφουμε τις λέξεις-κλειδιά που μας ενδιαφέρουν περισσότερο και έχει νόημα να χρησιμοποιήσουμε.
  • Ελέγχουμε το περιεχόμενο που έχουμε μέχρι τώρα για συμβατότητα με τις λέξεις-κλειδιά και τη στρατηγική SEO στην οποία έχουμε καταλήξει.
  • Καταγράφουμε τρόπους εμπλουτισμού του περιεχομένου μας στα σημείο όπου έχουμε ελλείψεις από άποψη SEO.
  • Σημειώνουμε λέξεις-κλειδιά/φράσεις-κλειδιά στο περιεχόμενο που έχουμε ή χρειαζόμαστε.

2. Δημιουργία Χάρτη Ιστοτόπου (Sitemap)

Αφού τελειώσουμε με τη στρατηγική SEO, περνάμε στη δημιουργία χάρτη ιστοτόπου. Ένας χάρτης ιστοτόπου είναι ουσιαστικά ένα περίγραμμα της δομής των σελίδων που θα συγκροτήσουν τον ιστότοπο.

Η δημιουργία του χάρτη ιστοτόπου πριν ξεκινήσουμε να φτιάχνουμε την ίδια την ιστοσελίδα έχει πολλά οφέλη καθώς, μπορούμε να φτιάξουμε το σχέδιο της ιστοσελίδας γύρω από τις πιο σημαντικές σελίδες, να σχεδιάσουμε αποτελεσματικότερο το σύστημα πλοήγησης - μενού και να πάρουμε μια γενική ιδέα για το περιεχόμενο που χρειάζεται ακόμα να γραφτεί.

Άρα:

  • Με δεδομένη τη στρατηγική SEO, δημιουργούμε έναν χάρτη ιστοτόπου με τις κατάλληλες ιεραρχίες σελίδων και προδιαγραφές περιεχομένου.
  • Σημειώνουμε βασικές σελίδες που θα περιλαμβάνει ο χάρτης (Σχετικά, Επικοινωνία, κ.α.) αλλά και σελίδες που θα χρειαστούν μετέπειτα.
  • Χρησιμοποιούμε το χάρτη ιστοτόπου που προέκυψε ως οδηγό για ολόκληρο το project μας.

3. Ανασκόπηση και Ανάπτυξη Περιεχομένου

Στο τρίτο βήμα του Πλάνου, κάνουμε μια ανασκόπηση του περιεχομένου μας σε βάθος. Θα χρειαστεί να κάνουμε έναν έλεγχο του υπάρχοντος περιεχομένου (εάν ο πελάτης έχει ήδη ιστοσελίδα) και να κάνουμε ένα σχέδιο για την παραγωγή νέου περιεχομένου.

Άρα:

  • Ελέγχουμε το υπάρχον περιεχόμενο ιστού (αν υπάρχει).
  • Συγκεντρώνουμε ήδη υπάρχον περιεχόμενο όπως, φυλλάδια, επαγγελματικές κάρτες, αφίσες και μπροσούρες.
  • Ξεκινούμε τη συγγραφή νέου και πρωτότυπου περιεχομένου.
Εύρεση στρατηγικής περιεχομένου με λέξεις-κλειδιά για SEO.

Φάση 3η. Σχεδιασμός

Η τρίτη φάση της διαδικασίας είναι ο σχεδιασμός του τρόπου εμφάνισης της ιστοσελίδας. Φτιάχνουμε δηλαδή το σκελετό της ιστοσελίδας με κάποια βασικά στοιχεία όπως κεφαλίδα, μενού πλοήγησης, widgets κ.α.

Με βάση το υλικό (περιεχόμενο) που μαζέψαμε στις δύο προηγούμενες φάσεις, γεμίζουμε το σκελετό ώσπου γίνεται μια πλήρης και λειτουργική ιστοσελίδα. Κάθε σελίδα της ιστοσελίδας σχεδιάζεται λαμβάνοντας υπόψη τρεις παραμέτρους:

  • Ποιος είναι ο στόχος της σελίδας;
  • Είναι ξεκάθαρο στο χρήστη πώς πρέπει να ενεργήσει;
  • Πώς ενθαρρύνει το σχέδιο (design) τους χρήστες να ενεργήσουν;

Απαντώντας στα παραπάνω ερωτήματα, επιλέγουμε χρώματα, τυπογραφία και εικόνες.

Φάση 4η. Ανάπτυξη

Στη φάση της ανάπτυξης, κατασκευάζουμε την ιστοσελίδα. Είναι μια εσωτερική, δική μας διαδικασία. Η χρονική διάρκεια ποικίλει, ανάλογα τον όγκο και τη φύση του project.

Παράλληλα, ενημερώνουμε τον πελάτη σχετικά με την εξέλιξη και παρουσιάζουμε υλοποιημένα τμήματα προς αξιολόγηση.

Φάση 5η. Δημοσίευση

Επιτέλους, έφτασε η ώρα της δημοσίευσης της ιστοσελίδας. Όλο το περιεχόμενο ανεβαίνει στο διαδίκτυο.

Γίνονται οι απαραίτητοι έλεγχοι για να βεβαιωθούμε ότι όλα λειτουργούν όπως πρέπει. Είμαστε έτοιμοι να υποδεχτούμε τους χρήστες μας και να επιδιώξουμε τους στόχους μας.

Έρευνα, ανάλυση, σχεδιασμός, ανάπτυξη, δημοσίευση, συντήρηση project ιστοσελίδας.

Φάση 6η. Συντήρηση

Η τελευταία φάση της διαδικασίας έχει να κάνει με τη μακροπρόθεσμη υποστήριξη (support) του project. Όπως με το αυτοκίνητο ή το σπίτι μας, έτσι κι η ιστοσελίδα θα χρειάζεται συντήρηση.

Ενημερώνουμε τον πελάτη σχετικά με τις μεθόδους συντήρησης, οι οποίες ποικίλουν ανάλογα το είδος της ιστοσελίδας. Μερικές διαδικασίες που ενδεχομένως να χρειαστούν είναι οι εξής: επίβλεψη πορείας του SEO, προσθήκη νέου περιεχομένου ή ανανέωση του ήδη υπάρχοντος, αποδοχή/απάντηση σε σχόλια, καθαρισμός από μηνύματα spam κ.α.

Επιδιώκουμε μακροχρόνιες συνεργασίες με τους πελάτες μας, καθώς ωφελούμαστε τόσο εμείς όσο και εκείνοι.

Σου άρεσε το άρθρο και το βρήκες χρήσιμο; Κοινοποίησε το:

Σχόλια: 1

Eric Jones

12/05/2021 - 19:49

Cool website! My name’s Eric, and I just found your site - runnable.gr - while surfing the net. You showed up at the top of the search results, so I checked you out. Looks like what you’re doing is pretty cool. But if you don’t mind me asking – after someone like me stumbles across runnable.gr, what usually happens? Is your site generating leads for your business? I’m guessing some, but I also bet you’d like more… studies show that 7 out 10 who land on a site wind up leaving without a trace. Not good. Here’s a thought – what if there was an easy way for every visitor to “raise their hand” to get a phone call from you INSTANTLY… the second they hit your site and said, “call me now.” You can – Talk With Web Visitor is a software widget that’s works on your site, ready to capture any visitor’s Name, Email address and Phone Number. It lets you know IMMEDIATELY – so that you can talk to that lead while they’re literally looking over your site. CLICK HERE http://talkwithcustomer.com to try out a Live Demo with Talk With Web Visitor now to see exactly how it works. Time is money when it comes to connecting with leads – the difference between contacting someone within 5 minutes versus 30 minutes later can be huge – like 100 times better! That’s why we built out our new SMS Text With Lead feature… because once you’ve captured the visitor’s phone number, you can automatically start a text message (SMS) conversation. Think about the possibilities – even if you don’t close a deal then and there, you can follow up with text messages for new offers, content links, even just “how you doing?” notes to build a relationship. Wouldn’t that be cool? CLICK HERE http://talkwithcustomer.com to discover what Talk With Web Visitor can do for your business. You could be converting up to 100X more leads today! Eric PS: Talk With Web Visitor offers a FREE 14 days trial – and it even includes International Long Distance Calling. You have customers waiting to talk with you right now… don’t keep them waiting. CLICK HERE http://talkwithcustomer.com to try Talk With Web Visitor now. If you'd like to unsubscribe click here http://talkwithcustomer.com/unsubscribe.aspx?d=runnable.gr

Αφήστε ένα σχόλιο:

Επικοινωνήστε μαζί μας για κατασκευή ιστοσελίδας & Eshop. Θα χαρούμε να σας ενημερώσουμε σχετικά με τις λύσεις που μπορούμε να σας προσφέρουμε.


Επικοινωνήστε μαζί μας για να μοιραστείτε τις ιδέες και τους προβληματισμούς σας.